jahapp

Så känns det idag.
vi gjorde ju ett tokryck på städfronten igår så nu känns det lite lättare,, förutom att tvätthögen börjar bli lite påfrestande stor och vill bli vikt.. åhhh det är nog det precis tråkigaste som finns i hela världen..
men jag är lite gräsänka och oliver sover,, tror jag iaf. så jag slappar lite framför Jerry Springer och tänkte väl inte bli alltför långrandig idag. passa på att sova när man kan lixom. Skönhetssömn behövs verkligen efter helgen..

Väntar fö på mina klubbor som borde dyka upp snart. och väntar då automatiskt på våren så himla jävla mycket !!
ridning har det blivit dåligt av också. skulle ha ridit idag men mats blev åretigen blixtinkallad på älgmöte.. måste tydligen ut imorgon o jaga lite. stackars,, sitta ute i friska luften en hel dag igen!

hann iaf åka förbi o pussa på killen hela dagen. jag har lite kort när han var bebis nånstans som jag måste scanna in så ni får se när han föddes, och hur liten han var när jag fick hem honom. bebisen.

ni får nöja er med en oliver bebis bild.
image104

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0