Morgonstund har guld i mun.. Lr nått..

Hör och häpna vaknade av mig själv imorse. kl 0335. pigg och nykter..
men jag är inte svårflirtad så jag somnade om ganska snart och väntade in kl som ringde 0535..
HÄSTSLÄPPP.. japp min tur imorse.
Det är ett helt jävla träningspass på morgonen att täcka o släppa åtta killar. och deras hösäckar. typ 4 kg per kuse.
Så man blir rätt så slut. Dessutom ligger våra hagar i en backe så det blir ett jäkla springande upp o ner o upp o ner.. ja o in o ut också förståss. -9 stog tempen på så det blev till att dra på sig den fiiinaste och skönaste overallen jag nånsin har ägt. Vägverkets.. så jävla praktisk.


Men dock underbart att komma hem och in i varma duschen och ut på varma klinkergolvet. Åkte förbi koppartaxi på morgonen och insåg att mats har minusgrader på sitt kontor för att kompensera värmen hemma.. haha

Nu jobb.. och klubbor på väg.  Men inte våren.
Kvällen blir nog lugn,, kanske lite harrys. vi får se.

Guten morgen..
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0