Revbensspjäll.. nää

Det blev harrys istället.. suck.,

Efter en något utdragen och jobbig dag så fick jag en inbjudan som jag inte kunde motstå.. oeftermycket om o men hamnade jag på partaj i källviken.. och bilen blev kvar..suck igen. efter 189 groggar och en hård hård match på nintendom WII (som är sååå kul) så blev man ju heelt slut.. nåväl hamnade på harrys.. såg människor som jag inte vill se o personer som jag ville se.. hehe. Bilmetro hade julbord och även statoil.. ojoj dom verkade ha kul iaf. Massor med gamla klasskompisar som jag inte träffat på århundraden känns det som, och nått gammalt X och nån arbetskamrat. det blev iaf nån grogg men mest dans, motion är ju aldrig fel.
Freddan o jag gick iaf hemåt typ vid halv två och gick till falugrillen och beställde knulla knulla,,(kodord för kebabtallrik för att det är bättre än sex den tiden på dygnet?!?) sen fick jag ringa mats o fråga vart bussen går ifrån hem till vika! för det r så smart ordnat att den stannar precis utanför dörren här hemma.. Salle o moi tog iaf o sponsrade dalatrafik med 35 spänn för resan..(måste vara fel) ohwell.. hem kom jag o somnade ovaggad.

Nu lördag och jag har mest bara glott på tv o eldat i insatsen så det blir lite värme.. typ 28 grader nu. skööönt. HANS LÄS O LÄR!
Olli har badat och sitter nu i sackon o slöar också. Chefen har åkt till båtklubben..och gör vad dom nu gör där på vintern.
Ikväll är det julbord på Toppstugan på rommealpin. så vi ska göra oss snygga igen.. hur det ska gå till ? känner mig som ett ras. ser nog ut därefter också. Oliver ska till Taster o sova.. Smilla ska till Hurley o leka. och husse o matte ska gå på krogen igen.  Mygod..
Måste nog gå o vila mig iform för kvällen..
Hasta la vista!


image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0