Selma Lagerlöf...och amy winehouse

Åkte in till stan och drog en krogrunda igår igen.. ojoj..
Hämtade upp Sandra på Elsborg och tog bilen ner till banken för att kunna sätta oss ner i lugn o ro o prata.. En evighet sen!
kort bakgrund, Sandra och jag har jobbat ihop i 6 år och Buzz har bott hemma hos hennes förläldrar i ett år lite drygt när jag bodde i gbo. Sandra har en häst och bor i stan. Träffades på kivis när jag var dit med pengar till festkassan på morgonen igår och vi bestämde lite hastigt och lustigt att sätta oss ner o tjejjskvallra lite,.

Vi gick på banken och käkade lite,,gott. och drack lite..
sen knallade vi bort till harrys för att kolla in alla fyllon från julbordet,, haha mest gamla kärringar i alldeles försmå klänningar och rött läppstift. jösses. LÅT mig aldrig bli sånn när jag blir gammal.!! PLEASE.
Spatserade därifrån  vid 12 tiden och skjutsade hem sandra och fortsatte hem till värmen.
Somnade tämligen ovaggad.
Nu ska jag börja packa åt oliver som ska bo hos faster i helgen medans vi åker till Selma Lagerlöf Spa. på 60 års kalas. Det är min pappas brors fru som fyller,, och vi kommer alla att fylla, eller iaf vara fyllda innan det här är klart
Så nu ska jag hoppa in i dushen och försöka reda ut håret som nu ser ut som Amy Winehouse.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0