Tänk att tiden aldrig räcker till...

Skulle så stort rida och mysa istallet igår kväll.. men kom hem först kl 8.
Blev en snabbis till stallet innan hästarna fick kvällsmat. Lilla malin i stallet sa lite passande att
"anna du är den enda jag känner som mockar i högklackat"
Typiskt.. men det är ju sant.
Iallafall så dök den nya mobiltelefonen upp igår.. vet inte om jag är så imponerad.. inte än i af.
lyckas inte koppla in mitt headset till den.. vilket gör mig upprörd.
satt mest framför brasan o läste instruktionsboken igår. (tack älskling som tänder den till mig på kvällarna)
sen gonatt..
vaknade av klockan imorse och orkade inte gå upp så jag snooozade typ 5 ggr och bara låg o drog mig.. åhh det är så mysigt, synd att klockan alltid sätter på turbon då o ruuuusar iväg. Tjugo minuter är helt plötsligt en känns det som.

Nu orkar jag inte skriva mer
hAsta LaVistA

Baby..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0