Tröttare än tröttast.

Idag har det varit en sjukt lång dag.
Cheferna var på plats och vi gick igenom vårat nya möblemang som vi ska ha på vårat nya kontor.. det kommer att bli så fint. Men det tog på orken att koncentrera sig hela dagen,, o sen lunch vart det också. Tack o lov för våran nya restaurang i leksand.. En thaihusvagn som står på torget med fotografier på maten så det är bara att peka.. 55 spänn för allt. Gott.. och räcker i två dagar typ.
Åkte hem och vi hade bestämt oss för att tooookstäda idag../kväll. fy fan va trist.
Men oliver har tagit en sax o klippt sönder ett kaffepaket på övervåningen och det är kaffe precis överallt. Till råga på allt så har Mats varit o tömt sin mammas lägenhet på grejjer o allt det står på hallen.. o blev fyllt med kaffe. Imorse när jag väckte Oliver så hade han kaffe i sängen. Suuuuck igen.
Men nu har vi städat ur våra fyra skrubbar som vi har på övervåningen som var fyllda till bredden med skit. Och så har vi stuvat in allting sååå fint. Jag känner mig så jävla nöjd. och trött..
Alla olivers bebissaker är undanplockade.. barnvagn, spjälsäng osv osv. rätt mycket grejjer blir det.
Nu ska jag bara gå upp och vika och stoppa undan alla hans kläder som har blivit för små. det är ju ett jävla projekt det också. Rätt mycket kläder är det.
Tänkte att ni skulle få se ett litet smakprov från i lördags också.. haha men jag har inte hjärta att göra  det.. tyvärr.


Nä vika kläder var det.. buäää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0