Varför är natten så kort??

Jag pendlar ju rätt mycket till jobbet.. och det är helt ok för jag hinner både prata i telefon, lyssna på musik och tänka rätt mycket och det tycker jag om. Min lilla ensamma stund på morgonen är guld värd faktiskt. Och så bloggar jag i huvudet på morogonen också, men jag kommer aldrig ihåg det tills jag kommer fram.. undrar varför?
Tre saker tänkte jag på i morse, men kan bara komma ihåg en. typiskt.

Men det är iallfalla varför är natten så kort, mogonen så tidigt och kvällen så mörk? det är mina bekymmer. Jag är inte riktigt funtad som man ska antar jag som inte klarar mig på 8,5 h sömn. men varför??
Morgonen kommer så fort.. o inte finns det tid att dra sig nånting heller.. bläää.. Kvällen är bara mörk och man blir så jävla trött hela tiden. skulle faktiskt kunna gå o lägga mig samtidigt som oliver vid halv 8, men inte ens han vill ju egentligen sova då. Men om mats bäddar ner mig då så kan oliver sitta framför tvn och vara halvdöd. för nytta det är ju ändå ingenting jag gör på kvällarna, inte i onödan iallafall.

Jag har kommit på två nya saker nu,, den däringa telefonen jag köpte,, tycker jag inte om! tyvärr.. måste rata den nu. Kameran är precis värdelös. precis som på min andra nokia. Blir helt enkelt inga roliga kort tagna till bloggen alls. så jag ska faktiskt byta tillbaka till min gamla trotjänare, som har fått tagit några smällar, men är på topp ändå så det kan bli några kort i bloggen.. Japp jag har bestämt mig jag ska packa ner den i en låda hemma och låta den ligga tills ericsson lägger av. så blir det.
inte nog med att det blir dåliga bilder,, dom blir tråkiga också!!


sak två eller tre,, beror på hur man ser det är att det ringde en dam från DHL imorse.. yes.. ett litet paket skeppadees från arlanda idag! diddelidooo.. Jag vill Ha VÅÅÅÅR!!!! NUUU.. lars fixa vädret!!

Så är det med det!
om jag kommer på nått mer så får jag komma med ett tillägg.
eller nått.
Nu ska jag skicka hundra sms..




Jag kom på det!! för jag har hittat mitt presentkort på Underverket i Borlänge!! så jag måste nog offra mig på lite shopping. så man blir fin till jul.. fick nämligen det av mats i julklapp förra året.. och året före det också. och dom kläderna håller än!! helt otoroligt. försök få det på HM eller Lindex.. not. Dyrt så in i helvete men slår man ut det så blir det nog ändå billigare tror jag.
EVA skulle inte du också med dig o shoppa ?? fick inte jag lov att flascha din man för att han skulle se vad du ville ha va?! har nått minne av det minsann.. passa på nu innan nr 3 annars blir det ju en evighet tills nästa gång. IGEN. Vi drar iväg i veckan för det är väl bäst att handla upp det innan jul så man kanske kan få ett nytt presentkort i år också "blink blink" puss puss darling...
http://www.nellyochnoel.com/
fick lite inspiration av en väninna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0