aj aj aj..

det är mina initialer det!!
Ännu en härlig dag med regn, trasig bil, och papper överallt. Hade inte jättebråttom upp i morse eftersom det var bilverkstad på schemat, och faktiskt så sov Oliver som en stock. Smilla makade ner sig en stund också för att mysa till det lite .. tur hon är mjuk. Hon var ju förövrigt nersövd och HD röntgad i fredags, då slumrade hon en stund i mattes knä.. helt lealös, snuskigt. image71
image70

FÖ vill jag utfärda en varning! Avskaffa all Städning,, det är farligt,. Se bara på mig, nybliven medlem i PRO och allt.. plus att jag höll på att bli av med ett finger på kuppen.
Imorse när jag hade varit iväg med bilen så tog jag vägen förbi koppartaxi och spanade in bilderna från Oktoberfesten !! JA Anna B du är så snygg på korten, och en himla massa pussande o kramande tycker jag. Mats kommenterade bara att jag fanns med på nån bild som jag inte hade berättat om.. värst va vi pussades då.. stackars Tobbe. LR??
Imorgon åker Ploppis till Morfar och Mormor.. det var han inte sen att berätta på dagis i morse. "Min morfar hämta olli.. " Så nu ska jag vara tokvuxen resten av veckan och gå på kalas och städa och rida och och och.. AW here we come! Jag coh Lillis ska hitta på nått. kanske killarna kan få vara med också. vem vet! Kul blir det hursom helst. Ska nog ta och ringa bergmästaren faktiskt. Det var ju rikitgt kul sist!

.......... Och ............ jag letar efter en låt som kanske skulle kunna göra susen.. testade den härom sistens.. funkade bra.

Återkommer

Nu till kontrakt, likvidavräkningar, byggytor och försäkringar!!
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0