Egentligen orkar jag inte...

blogga idag, men jag måste berätta om mitt papper.. för alla er som har följt detta dilemma som nu har kommit till sitt slut.. hoppas jag.
image72

Shit vad ett litet papper kan ta slut på ens nerver,, men nu är det mitt. OCH TACK världens bästa Johan! vad skulle jag göra utan dig?!
Ja och masse också som har fixat och svetsat en ny katalysator. bilen är ju som ny, vid närmare eftertanke tror jag inte att den har gått så här bra någonsin. Det ni! Nu vill jag aldrig byta bil.. (kanske liiite) och då vill jag ha den här! Säger som olli, Billll Haaaaa...

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=8&sr_qual=GN&id=11111111285859192&

Men men den som väntar på nått gott...

Ok jag har ju egentligen fått mer än jag borde nu på slutet med tanke på vad jag har köpt.. eller ok fått köpa. eller jag menar pappa köpt..
image74
image73

Japp nästa år får ni passa er.. Tur att du satsar på musikalen nästa år Anna.. hehe.. Love U

Nu räcker det med goda nyheter för idag.
Oliver KOM HEM mamma saknar dig.. suck.
Maaats kom hem.. nu ska det städas,, puss.
hoppas att du inte fryser till is i skogen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på dig gumman... *krama*

2007-11-08 @ 21:55:52
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0