En hel natts sömn..

Det var välbehövligt med tanke på att jag skulle upp kl 0530 o släppa ut alla hästarna. Kom iväg sisådär i tid som jag hade planerat,, men det gick vägen, var hemma en minut i sju, hade lovat sju så masse kom iväg till jobbet i tid.. Och gissa vem som fortfarande sov?!
Jajjemen,, HHHElllllaaaa natten har han sovit som en stock.. och jag med.
Han var inte go o tas med när han kom hem från dagis igår för han var trött men det jämnade ju ut sig i slutändan som alltid.
Så nu är jag utsövd.. typ. motionerad.. jaaa (drygt att springa upp o ner till hagarna 8 ggr i djup snö) och på plats i leksand.
Åker snart och kommer inte tillbaka nå mer den här veckan.

Lycka till Anna hoppas det blir superkul!
Jag vet att jag ska ha superkul iaf!!
Kramar igen.. har massor över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0