ensammen...

Sitter och tycker synd om mig... är ensammen.. blä

så när det nu är överstökat så består ju dagarna av massor med annat också.
som tex torsdagen jobb,, hästhoppning osv.. :)
jag och Buzz klättrade över 130 iaf.. och det är ju en sån himla skön känsla att få 500 kg häst att göra precis som jag vill.. underbart att flyga över hinder efter hinder! Try it you might like it!




 

Samtidigt som jag sitter här o bloggar så har jag en videokonversation med Freddan som inte heller har nått för sig antagligen. och samtidigt som jag tokrensar stora datorn.. Format C: helt enkelt..
och samtidigt som det är den normala kaosen hemma så ska jag försöka väcka sonen nu som har sovit alldeles för lite idag.. och imorgon (hemska tanke) ska han ge bort sin napp.. ujuj
Kaos ja.. alltid tycker jag det verkar som nu för tiden, Fredagskaoset bestod av att dagis var sängt och jag och oliver hade packat ihop alla måsten på en och samma dag. BVC, MVC biltvätt, biblioteksvända, däcksbyte på hästavagnen.  frissan för samtliga och lunch med tatter.. Huj det gick fort. Men kärleken hade iaf pekat med hela handen så vinterdäcken satt på plats när jag skulle hämta hem vagnen.
Vi klippte oss i vanlig ordning hos sonja på cityfrisörerna och oliver satt som ett ljus och tittade på Kalle Anka.. han tyckte inte att det var kul men det blev ju fint när det var klart.
image93
Eftersom vi sprang runt på stan hela dagen igår så blev det inte nån middagsvila för sonen så han slocknade i tvätthallen på koppartaxi, kl 16 och då var det ju bara att väcka stackaren igen.. den tiden kan man ju inte somna.
Mats är på årsmöte i båtklubben på Dalarnas idag, och jag misstänker att han kommer att bli vald till ordförande,, men vi får väl se om han kan stå emot och säga nej..

Snart är det stalltajm när hästarna ska in och få lite mat och förhoppningsvis en ridtur innan kvällen.
Oliver har äntligen vaknat och hamnat framför Bamse en stund medans maten står på spisen. Och så hinner jag skriva några rader till..
Stora datorn står och tuggar på få se om det blir nån ordning på den. Hoppas hoppas..det blir spännande!!
men först två tusen uppdateringar som tar en bra stund.

Igår kväll alltså fredag så gick oliver och la sig tidigt eftersom han inte hade sovit middag och jag tog en grogg YES,, och två och 3 o 4 ... hrmmm sen gick jag o la mig. Hatar verkligen idol!!! Mats skulle se det så jag skickade ner honom igen när han kom upp så han somnade o sov på soffan hela natten. Snäll som jag är så gick jag ner med ett täcke när klockan var 3 typ.
Sen försökte jag somna om vilket var svårare än nödvändigt.. hade en teori om att jag tänker galet mycket på vad jag vill drömma om så gör jag det.. funkade sådär när jag väl somnade. Alltid när jag har festat så vaknar jag tidigt och kan inte somna om.. och när man väl är trött då är det för sent att gå o sova.

phu nu börjar datorn med uppdatering 1 av 84.. kommer nog ta en stund, och tvättmaskinen sa till att den var klar också..kul
Men jag sitter väl här o glor om det är nån som undrar...
Hej baberiba

Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde skriva att du hade groggen med dig i sängen! ;-)

2007-11-24 @ 15:59:38
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0