Helg och INTERNET igen..

Helgen har varit sisådär. var lite jobbigt med Oliver men det blev ju bra... eller det blev aldrig dåligt egentligen. men han fick vara kvar på lasarettet för observation i 24 h. Jobbade på fredagen och gick sedan ut med Lillis på harrys för lite mat och en öl. Sen sov jag kvar där på soffan i lugn o ro... sen bjöd lördagen på Älgfest i bystugan här mittemot oss. det är alltid lämpligt med fester där då man får krypavstånd hem.
Det dansandes och dracks... jag dansade mer än jag drack och gick hem i tid med Ferran. Sen sov jag till halv 11 på söndagen.. skööönt. Längesen.
På söndagen satt vi här och filosoferade länge o väl sen kom Folke och Gunilla och hämtade oss med taxibåten och åkte till Torsång och firade fars dag..



Nu till hästhoppning och bästa Bonden.. Pierce...mmmmm

Natti

Kommentarer
Postat av: ylwa

Tur att det är krypavstånd!!! Fast nu behövdes ju inte det, men det har väl krupits på den vägen en och annan gång! Eller vad säger Lillis?

2007-11-12 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0