Tant Anna Kristina Jonsson anmäler sig härmed ...

Till P.R.O!  Aj ajajaja känner mig som 69 typ och lider med alla som har ont i ryggen.. JAG HATAR ryggen. buäää
Min helg har som sagt sett ut som följande.. Skit piss och vademecum eller vad fan det heter.
Fredag ! halvdag.. LR HUR. hemma ca 20:00 efter bilmekning (äääntligen har underbara johan hittat felet.) en ventilfjäder är av!!  Hur nu det kan gå till..
Var till Blge och lämnade in vigselringen som har tappat en diamant. typiskt. OCH när jag ringde för att påtala detta så säger kärringen Men den är ju guld så då sitter inte stenarna så bra.. och du har den säkert varje dag... JA VA FAAAN vad är en vigselring tänker jag då .. har man den inte på sig eller? och nur sällan är vigselringar av guld? öhhh.. Kärring..
Ja ja jag reklamerade den iaf, få se vad dom säger.
Ingen ridning På heeela veckan. sorg i hjärtat. Stackars hästen som är så go. Som tur är var bästa Malin ute i skogen igår iaf. hoppas det var skönt. Det var egentligen tävling igår som blev inställd,, både pgr av ingen träning och ett helvetes ryggskott.. eller vad det är.
Lördag morgon och jag o Oliver drog igång projekt STOOORstädning. rev omkring allt som gick, plockat och plockat. Så kom Lillis, Ferran och Bazbaz förbi och hjälpte mats att plocka av släpvagnen som är fylld med möbler och grejjer från farmor. Och då är det bara att ta fram det stora artilleriet för att få upp skiten på övervåningen. Tackgud för traktorn.  Det trista med det hela var att ju mer jag plockade bort desto mer fylldes det på i hallen. Så nu är den full med grejjer och både jag och mats är helt slut i ryggen och kan inte flytta nånting. Hata. 
 


Mats tog tag i Den berömda AUDIn och böt bromsskivor och katalysator. Nu är det ju faktiskt ganska tyst. Lät lite som en skördetröska innan.
Sen fortsatte lördagen med städning på hög nivå med allt det där tråkiga.. Somnade helt ovaggad på kvällen. Lördag och i säng före 10 ! Underbart..
Söndag morgon mmmm går ner och lyfter oliver och benen viker sig. kul. Så nu är man mer eller mindre invalido. Så det blev verkligen ingen aktivitet av någon sort. Så det blev barbapappa i mammas och pappas säng. (ok jag sov) Och det var skönt, när man fått i sig lite ciiinen så ryggen kändes lite mindre iaf. (ja det är lite synd om mig) Tack o lov för världens bästa mamma o pappa.. Dom kommer upp på onsdag och lånar med sig sonen hem så vi får lite avlastning för att hinna ikapp med kartonger och grejjer som är överallt. Dessutom är det ju den berömda älgfesten i helgen,. Mat, sprit och dans. usch. Anna vill du följa? Jag är garanterat yngst på bygget.
I övrigt då.. jo vi vinchade upp slussbruden igår kväll. jag och olli tittade på och Gunilla masserade min rygg.. Tusen tack.. såå skönt. 
Nu har jag tusen saker att göra.. åkte upp tidigt imorse till Leksand, det var lite halkigt faktiskt men nu är Vinterdäcken på plats så det funkar ändå.
Hörde en ny låt på radion som jag inte kan låta bli att gilla..

Ha en bra dag..

Jo förresten måste bocka o buga för mina älskade ............. och ..........
som tycker att min blogg är bättre än sex!! HAHAHA det är roligt att det är det bästa ni har att göra på
kvällen .. läsa alltså  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0