Häääj

Lördag,, har varit lite hektiskt..
Sov ända till halv 8 och vaknade av ett ryck..drömde om fam jonsson på kivnäbben.. för det är ju så här attt lillis har fått magsjuka och kunde inte ha olli idag, o det körde ihop sig ordentligt. Så jag har tydligen drömt om potentiella barnvakter, och vaknade som sagt av att oliver ville åka o leka med Jonathan. Men dom var ju på väg på traktor mässa nånstans. Så det sket sig.
Mats var hemma idag med oliver och jag åkte till leksand. Och det var givande för mig, nya ansikten på personer som man pratat med på kommunen och så..
Sen bjöds det på korvgrillning i Staberg. Med spontan brännboll.. Oliver tyckte det var jätteskojj, men han hann inte alltid fram till bollen i tid,, men det gjorde ingenting. Han åt godis för en hel arme´.



GOOODIS



image270





image276

image277


Mats har slipat på båt nr 2 och jag o olli åkte o tvättade bilen, för imorgon ska jag åka hästsläp med den,, skojj. Hoppas hoppas Lillis är frisk igen. Oliver tjatade till sig en liten snabbvisit hos agnes och sara. Där var det fötterna på bordet och inte så mycket aktivitet, hade nog hållt igång hela dagen dom med. Sen hem o mer godis.. suck.

Nu har mats kommit hem så jag ska jaga ut honom för att sätta på sommardäcken på hästvagnen, så jag får alufälgar på hela ekipaget.! Schnyyyyygt.. hehe

Sen har jag hunnit köra 60 mil med bilen sen i onsdags kväll när jag hämtade den. och det är normal åkning.. tjohej. Audin hann med 28 000 innan den såldes. 13000 av mig.

Måste också meddela alla som bryr sig och gratulera min älskling (den stora alltså) som har klarat av sin sjöbefälsexamen, med beröm godkänt. !!

Mats fick en kamera i present när han slutade på koppartaxi så nu dokumenteras allt och ingenting.. så här är ett litet axplock..



Nu lite mys..
A

Kommentarer
Postat av: ylwa

Grattis till lilla Mats!!! Hoppas att ni mår bra allihop. Har inte installerat skype ännu. Marco får fixa det.
Kram, kram från tant Ylwa

2008-04-20 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0