Helg redan idag... hehe

Torsdag och sista dagen den här veckan, ska nämligen vara ledig en dag o åka till stockholm på mässa. Närmare bestämt Gastro Nord. (för oss vanliga dödliga är det mat, vin o sprit..:)
Massor med smakprover tydligen så man blir visst lite vinglig om man inte passar sig..  så det ska jag INTE göra ;)
Sen ska vi på kopparbergs fest ikväll.. gissa vad dom bjuder på!!!

Men nu är kl iaf typ 7 och jag sitter här o väntar på att dora ska ta slut så vi kan åka till dagis. Gick upp 5 !! japp FEM! för att packa allt imorse, olivers grejjer, mina grejjer, och tvätta lite i sista minuten. Hann dessutom dammsuga och vattna alla blommor. Braigt.

Oliver har precis blivit av med sin macka som han så omsorgsfullt hade placerat på GOLVET!.. ja ja inte så lyckat kanske men smilla blev ju mätt iaf. Undertiden hann olli iaf slicka ur korken på kaviartuben. Alltid nått.
Jag har packat lunch, som jag har blivit jätteduktig på, och lastat golfklubborna på mats bil. Ska nämligen faktiskt spela på kungsängen när vi åker hem på lördag. Jag möter upp Nicklas där så tar vi en runda.
Apropå golf så har jag varit lite på rangen, bla igår så åkte jag över till säter, den är ju gratis. Så jag slog väl bort kanske 150 bollar. kul.
MEN det roligaste av allt är ju mina klubbor!! Förut så hände det ju att jag fick iväg bollen rakt med jämna mellanrum. men framför allt igår så började det falla på plats!! det var så kul. Började med Wedgen och slog och fick in världens häftigaste känsla, typ som att klubban slår sig själv. Har jag bara passerat kl 3 så sköter den sig själv sen och det kan inte bli fel nästan. Typ en boll av 20 gick tokigt.. istället för tvärtom! så jag gick metodiskt igenom alla järn och behöll känslan hela vägen,, till och med järn 4 gick hur beskedligt som helst.. rakt och långt. Coooolt. Kommer förvisso inte lika långt längre men börjar med ca 70 meter med wedgen och sen ökar det för varje klubba,, antagligen som det är meningen.
Sen slog jag med den svåraste klubban Fairwaydrivern nr 5.. det är så svårt att få upp bollen från gräset med en träklubba som ska slås som en järn.. hua. Men efter typ 30 ollar gick det med. Sen övade jag på att göra en sk Draw.. kul.. det går ju mest ut på att stå så snett som möjligt men slå rakt.. typ. eller med skruv. Det var så häftigt. Passade mig skitbra eftersom jag vanligtvis slår med handlederna ändå.

nu har jag tryckt på värmen i bilen så den ska vara varm när jag o olli drar till dagis.
men förs tvätten..

Ciao...
A

Kommentarer
Postat av: Anna

Lucky you... :-)

2008-04-26 @ 12:33:37
URL: http://luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0