jag blir så trött..

Idag ska jag fixa det sista med bilen innan den säljs.. är förresten såld.. men skulle iaf byta däck på både bil o släp, o vad händer jo SNÖ fucking jävla skitsnö..
Så nu blir det väl ingenting av med det.. men jag ska få den rekondad .. eller hur det nu stavas.  idag iaf.

Annars då?? Tjooooo har precis sålt ett hus.. och hoppas på några dagar i sthlm med maken i helgen.. Vem vet men med lite tur så.

Jooo har änligen hamnat under 63 kg.. bara 4,8 kvar nu.
Men det blir nog bättre bara golfen kommer igång så man få promenera lite också. nu är det dåligt med motion. Lite ridning bara.. och knappt det faktiskt.
Jag o GolfNicklas har iaf anmält oss till en tävling i sommar som ska bli jätteroligt att vara med i!! www.firstopen.se
Så nu får ni heja på oss så vi kommer till finalen på madeira!

Nu lunch..
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0