Lö kväll..

Trött tröttare tröttast..  blä.

Har varit dåligt bloggande för att jag har varit superjävladeppad sista dagarna..
Audin eller det som återstår av den ska försöka sälja nu rå..
För det som händer är absolut lagen om alltings jävlighet.. Ibland tror jag inte att det bara är slumpen som avgör.. Hur troligt är det att allt fullkomligen faller sönder på en bil samma vecka som den ska säljas? Jag tror att den vet vad som komma skall. Så jag hotar med att om den inte skärper sig så ställer jag ut den i skogen så den får rosta bort sina synder.. Funkar på hästen, jag brukar kunna hota med försäljning om han är för jävlig,., o så vips så blir allt mycket bättre.
Hur som så blir jag bara så jävla trött på allt skit. Känns som det inte är meningen att jag ska ha nån ny bil... trist

Sålde iaf ett hus i fredags.. och har typ 5 nya på väg in.. ringde till ochmed en idag som jag ska åka till på måndag. Tack för det..
Sen har fredagskvällen spenderats i sthlm med maken.. Han åkte i torsdags och jag köpte en tradera biljett o åkte ner e jobbet på fredag.
Middag.. Mys o lite äktenskapsvård är aldrig fel. Sen åkte vi till dormy och barkarby outlet o promenerade lite på fm idag innan vi fortsatte hemåt .. Stannade o fikade o myste.
Hämtade upp Olli hos faster och åkte över till Max.. och åt Hambujja som är Ollis favvo. MED GLASS.. lyckan TOttttaAAlLL... Mmmm gott vare åsså.

Nu ska vi hoppa ner i sängen, slå på nån blödig film o sova innan jag trillar ihop av trötthet..

Kram.
Natii,,,iiiiii
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0