Sammanfattning ala anna

Hrmm kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev sist.. men lördagskväll spenderades hemma med tvätten och lite städning. Trist,,
Gick ner o släckte om maken som sov på golvet framför tvn vid halv 10 tiden och kastade in handduken då.
Idag har dock varit en produktiv dag.
Hoppade (njaaa) upp ur sängen efter att ha blivit väckt av sonen och en inneboende.  Wilma.
Började med att plantera om 5 blommor innan frukost, sen har i det i kronologiskt ordning skett som följer.. Frukost, klädsortering, löshoppning, lunch, tittat på tv...(grinade det var så sorgligt) Haft bilköpare på besök, mutat till mig pussar o kramar av sonen för en glass, tvättat, skurat duschen, Haft besök av lilla Mulle.. dammsugit, lagat mat, och ätit glass..
Sitter nu o mumsar Ben and Jerrys glass,, för er som inte har varit i usa eller på annat sätt lyckats komma över en ben and jerrys glass vet inte vad livet går ut på.. ! sorrry masse, men det är bättre än sex!! super fudge brownie. säger jag bara.. Åhhhh Gi åt helvet ändå den här helgen efter stockholm..

Har samlat på mig lite bilder som skulle ha varit inlagda här för länge sen.. så håll til godo..
nu mer glass.., mmmm


Mulle Meck..



Värdens bästa Bamse

image255
Brunch... mmmm


Linslus 1

Linslus 2
image258
Linslus 3

Mor o Dotter

Kan Själv!!!

Färdigsminkad

En linslus flera Linslöss???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0