Tankar inför helgen..

Fredag em..

ska åka hem i min nya bil och hämta familjen.. ska åka över till kukupolen och titta på en somrigare jacka till Olli, kanske äta nått och sen handla fredagsmys.
Imorgon har vi mässa här i leksand med näringslivet.. ska åka o skylta där på em idag.
Sen har jag träning på sveden för en kille som heter Martin Jarhäll, hopptränare från Örebro (tror jag) Och det ska bli Jättekul!! det sägs att han är superbra, dessutom blev träningen för honom inställd sist. buäää.
Men nu!!
Bara ett litet problem... Barnvakten.. aka Lillis.. är magsjuk.. BLÄÄÄÄÄ (krya på dig)
Så nu vete fan hur det blir med nått, för naturligtvis har ju Mats också mässa på lugnet med näringslivet i falun.. Suck.
Jag som sååå gärna vill koppla ihop bil o släp o provköra.
Nu har jag somnat med instruktionsboken på näsan två kvällar i rad,, och det jag kom fram till igår är att man inte ska köra släpvagn under dom första 100 milen.. Pyttsan... Dessutom har det redan blivit 45 mil på två dagar.
så innan söndag är det säkert 100 mil.
Sen finns det ju miljarder med roliga funktioner som jag inte ens kommer att komma ihåg.. som att man kan syncronisera backspeglarna med stolen så att det ändras tillsammans beroende på vem som kör.
eller att man kan ställa in i datorn om man har vinterdäck på så att.... ja inte vet jag vad det är bra för, det kommer man väl ihåg ändå?!?..
Nåväl jag läser vidare ikväll,, eller så sover jag vidare ikväll... tänkte jag skulle fortsätta på drömmen jag hade när jag vaknade imorse.. spännande.
den innefattade en snygg pilot, champagne för 300 kr glaset, fest på en flygplats och att mats fick en papperskasse med guld som skulle smugglas ut därifrån. Tro vart man får allting ifrån egentligen.

nu till sveasalen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0