Torsdag är det idag..

Jag ber om ursäkt,, har verkligen legat av mig med min lilla blogg på sistone och jag vet ju att ni är några tappra själar där ute som faktiskt tycker att mitt liv är en gnutta intressant. (stackars jävlar)... ;) Nåväl (ett mycket användbart ord faktiskt) Så har det väl inte hänt jättemycket i mitt liv.. Eller joo faktiskt men det kan jag inte skriva om här TYVÄRR.. Jag sitter o småler åt tanken att en kollega till mats har sin dotter i thailand som har missat sitt plan hem.. inte med 10 eller tjugo minuter men väl en hel dag.. Ha hahaha.. Dyr lärpeng kunde vi konstatera. Har precis anmält mig till en hoppträning den 20 april, som kommer att bli jätterolig. Men den hade verkligen kunnat bli ännu roligare!! om min nya sadel hade kommit!! Japp den är beställd.. få se bara om den passar. Det blev till syvene o sist en som följer... Pessoa Legacy xp3 
Nu gäller det bara att sälja den gamla Henri De Rivel. Om det är nån som letar så ring mig!!
I övrigt då.. Jo jag väntar på att få vara lite barnvakt åt agnes o Co.. Dax snart tycker jag att du Hasse släpar ut frugan på nått kul innan hon blir för rund om magen igen.. Gimme Gimme Gimme...barnen.
Annars då.. Tja.. ska lämna iväg bilen på lackning imorgon och sen rekond på måndag eller tisdag. Sen blir det Blocket och alla möjliga annonser. Så återigen nån som letar en billig ren Audi.. ring mig.
Nu ska jag leka lite till med min kompis ångtvätten. Ska ta oss an badrumsgolvet en svängom. Man kan tro att det behövs. Brukar skura det med kaustiksoda.. men det mår nog inte så jäkla bra av det. Har sjösten på golvet som tappar färgen då när vaxet fräts bort.. så får jag olja om det hela tiden. Men jag skulle tro att oljan kanske också försvinner av ångtvätten också men kanske inte så fort.
Helgen bli som följer .. hopptävling på lördag om allt annat faller på plats och jag känner míg ett med hästen, annar så får det vara. jag tar det säkra före det osäkra. och jag har inte varit på topp sista dagaran och vill inte utsätta honom för mitt dåliga humör. Det är ju inte hans fel nånting av det.
Annars bara hemmapyssel o lite ridning. Mats har väl fullt upp med studierna. Och så ska han få hjälpa till med lite städning o klädvikning. Så Lyckost oss då som ska ha en sån kul helg..

Bye for now,,, A

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan!
Nu du, nu kan jag lova att du vinner nästa dragning!! Det är nämligen bara DU kvar.,
650 kr,,,, det du, fundera på hur du ska spendera dessa pengar!
Vi har pratat om att det blir minigolf o öl på bryggcafe´för pengarna som vi sparat! När vet vi inte.. ha en bra dag!
Jag måste komma hem till dig nån dag, o testa om Bamse fortfarande är sugen på Smilla... Enda hunden han juckar mot.... Nu är ju kulorna borta=)
kram på dig Anna J
från mia N

2008-04-04 @ 08:57:49
URL: http://www.familjennorman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0