Uppdatering igen....

Alltså jag har blivit hemskt lat när det gäller den här bloggen.. inte för att jag inte har nått att skriva,, men jag har fullt upp mest hela tiden tycker jag..
Onsdag har väl varit den stora dagen,, massor med grejjande och tillslut överlämnande av min trotjänare TTW 145 till dess nya ägare.
image264
Han ringde idag och var glad, för ju mer han körde den desto mer gillade han den. (han har velat ha den i flera år faktiskt)
Sen blev det upphämtning av min EJA 328.. Kan inte bestämma om det är en hon eller han bara.

image266

Sen idag så har jag jobbat och varit ute i skogen o åkt så nu har jag en brun bil..
Men imorse när det var is på rutorna så tryckte jag bara på min lilla fjärrkontroll så vips var bilen varm när vi skulle åka till dagis..
Och sen är det så smart ordnat att om man trycker på den när det är varmt ute så bilr bilen kall... Smarta tyskar..
Naturligtvis är det massor med mer roliga knappar att trycka på. Men det som jag saknar är extraljus en hyfsad baslåda som i audin och snygga små dimljus i spoilern. Men men det är så bra ändå.

Imorgon blir det fredagsmys med familjen o olli har bestämt att vi ska åka på kukupolen efter dagis o äta nått o köpa lite fredagsmysgodis och sen hem till tvn.
Nu kommer snart mats hem helt nerdammad av grönt från slussbruden II som ska slipas o målas innan den plurrar.
Och jag ska åka  o rida, det blir ridhuset idag med lite hinder kanske. Ska ju trimma på söndag på sveden, så det blir premiärtur med bil o vagn ihop.. Tanken är att det ska matcha.. Men vi får väl se.
Resultatet kommer att visas här.

Kram då
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0