mycket på hjärnan.

egentilgen så har jag massor att skriva för jag har så mycket grejjer på gång just nu.
Men jag vet inte om det är nånting som är av vett och värde för er egentligen.

Kan väl berätta att en av mina goda vänner ska bli programledare för Lyxfällan i höst.. KUL!!

Sen var jag ute o åkte tacobåt igårkväll (igen) Men den här gången hade vi sällis. Massor med sällis.
Både Jobsan med familj och Hans o Eva var med. Agnes o sara hade stannat hemma. Men nästa gång får dom vara med så det blir lite röj på båten.

Ingen ridning har jag klarat av på hela veckan, o förmodligen inte idag heller, men vi får se vad som händer ikväll. Tänkte däremot ha lite stallstädning och sälja lite skit på tradera.
Kanske man kan få in nån krona till havren.
Igår kom jag upp i 2000 mil med nya bilen.

Imorgon ska jag till doktorn med fingret igen så får vi se om det har blivit nå bättre.. tvivlar ju på det eftersom det bara blir mer o mer svullet i takt med hopptävlingarna och gör mer o mer ont.
men jag ska tvinga dom att ta en till bild så får vi väl se hur det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0