Operation 2

fredag och besök hos arbetsterapeuten på ortopeden, har ju l ite ont i fingret.
Jag tvingade till mig en röntgen eftersom att jag vet att jag har gjort illa fingret, igen.. brutit ett brutet finger typ.
Iaf så fick jag vara patient nr 2 på den nya digitala röntgenavdelningen på las. Oj oj vad det var folk där som skulle se hur det funkade och jag fick vara försökskanin.
Fick iaf till en bild och en läkare tog en titt på den och kunde snabbt konstatera att det var betydligt värre än sist. MEN tyvärr så var det så länge sen så att det gick inte att göra något åt det ... men eftersom vi hade kollat fel på datum så ringde han iaf till handkirurgen i örebro igen så dom ringde mig och jag ska alltså infinna mig där kl 0900 på måndag morgon. för op nr 2. (nummer ett blev ju aldrig av)
sen fylldes dagen av tillträden och lite jobb,, tyvärr mycket av den varan just nu.
Th stack till spanien och grattis till honom då. Sverige är ju underbart.
Jag har bokat golf med sjöström, sjöström och vakant på torsdag... (låter som nån advokatfirma) Anna kanske du vill hänka!!??
Men vi ska väl låta det vara osagt nu innan jag vet vad som händer på måndag. Men just idag så går det ju fin fint iaf.
Men fredagskväll då.. ensamstående som man är så får man ju styra upp nånting annat. Men faaan va jag saknar mats nu.. Och jäklar va han ska få ha hustruvård i höst när det har lugnat ner sig. Jag vill bara bort ett tag själv med honom o mysa. Vart som helst egentligen men hasseludden ,, okej då.
Nåväl åter till temat. Fredagkväll.
Som vanligt lägger jag all min tillit till mina vänner. Malin o Lars. Alla tre var vi barnlediga. (man säger så när man är ensamstående) och vi åkte in till stan med förhoppningar om middag o bio. Men men men .. vi började på olearys, (favorit) med en härlig middag. Sen hade sex and the city filmen slutat att gå.. Snnnyyyyyyft.. när jag kunde gå på bio äntligen.. (sist var 1 1/2 år sen) så vi dök in på ica falan.. supermarket typ och handlade massor med gott (GI japp) och åkte hem stora i korken och bullade upp framför tvn. Filmen var på väg hem och allt var frid o fröjd när malin drabbades av magknip o fick lämna skeppet.. kvar låg jag o lars i soffan och SOV.. hrmm kl 22 var det over and out.!! Småbarnsföräldrar,, kan inte ens komma ihåg hur man umgås. Jag tror vi åt 1/15 av det vi hade köpt sen somnat.. jag vaknade nångång efter 0015 och insåg att jag var själv, ringde lars o frågade var han hade gömt sig. Hemma i sin säng tydligen, efter att han också vaknat på soffan. Nu hade han varit ordentlig och sagt hejdå o allt det där.. men jag,., näe BORTA!
Så fredagkväll med utslitna barnlediga ensamstående föräldrar.. ingen hit. Phu.. (asså jooo lite det är ju alltid trevligt att umgås med sina vänner ändå)
Idag har jag fått nånting så stort så stort!! SOVMORGON!!! sov ända till 0700! sen låg jag kvar länge o väl när jag gick ner till friggeboden för att hämta hem lilla O. Men han sov! 1000 och dom sov.
Så jag gick o la mig jag med.. till typ 12... sen går det inte längre.
I kväll är det lördag o kräftkalajs..vi har inga stora planer men det är ju fest nere i smedjan iaf, så det lutar däråt.

Åter till lite som jag har tänkt på rätt länge. Jag är så trött på dagarna och jag kan faktiskt skylla det liiiite på sex and the city som är det bästa som man kan titta på på tvn. I fullkomligen LOVE IT!!  Och nu är det så att det sänds varje kväll mellan 23-00. Alltså så är det svårt att sova då. Och igår skulle vi ju ääääntligen se den på bio , o då hade som slutat att visa den!! fan fan faaaan. Jag vill...

en sak till som jag gillar är den här låten, som jag bara har hört egentligen två gånger på på nått tv program men som fastnade direkt.. sällan nått gör det faktiskt. men den här är så härlig!! Typiskt min musik.


Faktum är att jag gillar den bara mer o mer hela tiden.. Love IT..

Annars då.. nått mer att tjata om.. ??

Jo idag såg jag att min kära vän Elisabet Fogelström var med i aftonbladet när dom gick ut med nya programledarna i lyxfällan.
Kul för henne.. GRATTIS!!

fick förresten med mig röntgen bilden där här gången också.. jämför själv.

  
ny                                                               gammal


Nu lite fyrhjuling med sonen!!

Kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0