Sol Igen!! och ett nytt inlägg i debatten.. (monologen)

Vad har hänt egentligen, inte för att ja har nån semester eller så att skriva om men jag har iaf gjort nåntong mer än jobbat.,
Måndagen kommer jag inte ihåg.
TIsdagen likaså.. hrmmm
Ok onsdagen var inte träning så att det kanske var ... hrmm låt oss tänka nu.  Jag vet att jag gjorde nått på onsdagen nämligen. Nåväl får återkomma till det då..

Torsdagen var jag iaf iväg och bowlade med Th och hans grabbar, jonas och joakim. Jag lyckades slå joakim i ett set eller vad det heter. Sen kan man väl säga att jag fick storstryk.. Men jag skyller på ett brutet finger. Det tyckte ju som sagt inte direkt om att bowla kan jag säga. Jag swingade ut allt blod i det redan rätt så svullna fingret så det gjorde liiiite ont..
REVANCH!!!!
Efter det gjorde jag ett besök i garaget på taxi och körde igenom hela bilen med klädseltvätten

Fredagen tog vi en tur på slussbruden.. (ovanligt) jag o olli käkade lite tacos och sen gick vi o la oss o surfade o kollade på bilar på dvd. Sov gott till vi vaknade av slusscafe som spelade för fulla muggar.

Lördag o hästhoppning.
Fick pris i första klassen 110 cm
Kom imål med hedern i behåll i vår 3dje 120 cm klass. tre riv och ordentlig ridning.
söndag och ridning igen...
110 o 120 igen. samma resultat nästan. Men inga priser.

Här kommer några stilstudier..

  >

Hittade lite gamla bilder i kameran osså från nån fest och lite så..

Igår hade vi besök av grävmaskinen som grävde i trädgården och oliver fick övningsköra innan vi åkte till kukupååålen och handlade..
Men nu måååste jag springa

Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0