Ännu en dag...

Den här veckan har verkligen varit mer eller mindre upp o ner med det mesta,, sjuk, fotografering, sjuk igen.. osv..
Men idag har jag iaf varit på jobbet i nåra timmar, dels för att jag hade lite som låg på bordet och behövde bli klart och dels för att jag hade en visning. Men imorgon hoppas jag iaf att vara tillbaka för full maskin.
Jag har dessutom varit i falun en svängom idag för en jättegod (tror jag) lunch på Dalasalen,. Insåg snart att allt man äter smakar ungefär lika när man är så här snorig och däppt.. Men tack ändå Th.
På fredag ska vi iaf ut en sväng o käka på olearys, och antagligen dansa lite på Harrys om kroppen vill.. Hoppas smaklökarna är lite mer med tills dess..   FÖ så stog vågen nu på 63.6 imorse.. från 67,7 som jag startade på efter nyår.
Det kan ha sin naturliga förklaring i en viss sjukdomstid utan mat i tre dagar.. så det blir nog stiltje på bantningsfronten ett tag nu. Istället för 1 kg i veckan räcker det med ett kg per 1 månad ung.. ser gärna att ajg är nere på 60 eller därunder till midsommar.
I helgen är det Bröllop.. och sen på söndag förhoppningsvis hockey på Globen i sthlm SWE-FIN. inkl käk. Vi får väl se.
Annars är det lugnt tror jag.!!! LR nått... vi får väl se vad tidningarna säger imorgon. Phu...Tydligen har nyheten varit ute en sväng på FK hemsida,, för det har kommit några samtal redan. Men det blir väl mer imorgon. Jag vet inte,, o fö står jag utanför det hela.. bara så ni vet..

Godafton mina vänner..
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0