Ännu en Helg!!

En intensiv sådan också.
Fredagskvällen var väl mest bara ett andningshål för utslitna föräldrar. Jag åkte in till Falun för en liten Pre-Bröllopsmiddag.. på olearys. Sen Harrys en svängom med lite dans och samkväm.. (usch va vuxet det lät). Jag var förvisso vuxen och Nykter.. men det var inte resten av gänget vill jag lova. Åkte hem till tolv och stupade i säng.
Lördag var en lååång dag med två visningar i Leksand och bröllop kl 16.. Härligt att klä upp sig och så men kallt att vara ute i klänning i februari.
Som tur var så var festen i bygdegården i vika så vi hade ju krypavstånd hem iaf.. dessutom kunde man ju alltid springa hem o bättra på sminket och gå på toa om kön blev för lång.
Det var hålligång rätt länge tror jag men vi smet hem redan halv ett för att få sova några timmar innan vi skulle fara till stockholm. Jonsson hade nämnligen vunnit biljetter till hockeymatchen mellan sverige och finland på globen.. och det bjöds på mat och annat grejjs också. Så vi åkte på en liten söndagsutflykt maken o jag.. och mest njöt av ingenting tror jag. Livskvalite´. Matchen var urusel och jag satt mest o filosoferade och dunkade med nå hejjapinnar som man blåste upp och som gjorde massor med väsen om man slog med dom. Alltid nått. Dessutom satt det en kändis typ tre stolar från Mats.. Jag är inte så imponerad av det.. men mer av att det var mats som kände igen honom.. Dregen i Backyard Babies.. Knappt så jag skulle ha kännt igen honom faktiskt.
Men nu kan jag iaf säga att jag har barit i globen på hockey... och det var stooort.. men man såg bra iaf.
image217


Den här veckan är Oliver hos mormor och morfar och mats åker till finland tre dagar.. (dessutom fyller han år på onsdag)  Och jag har planerat att göra tuuusen saker, så det kanske inte blir så mycket bloggat.. håll ut.
Men nu ska jag fortsätta sakna oliver och göra lite nytta iaf..

Puss Puss..

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0