bloggtv.. X2

Sitter,,, eller rättare sagt ligger och författar idag.  Har hoppat isäng för att titta på Greys anatomy. Underbart. Tyvärr kan jag inte låta bli att blogga lite också samtidigt. och som tur är så kan jag skriva utan att titta samtidigt så det bloggaar sig själv lixom. Idag var första dagen på nya kontoret.. telefoner och skrivare o allt är installerat.. nu fattas bara min supersköna stol. Så jag kör ståbord än så länge. Skönt faktiskt.  Jonas o Kjell kom upp o inspekterade idag också. Så kom teliagubbarna o installerade telefonerna och nått system som vi måste läsa på om nu. Suck.
Oliver åkte o hälsade på Agnes o CO på em och röjde runt. O jag åkte förbi lager 157 i sågmyra när jag åkte hem och shoppade lite. bla ett par stövlar som var jättehöga o snygga.. hehe nu blir jag lång så jag kan titta alla långa  snyggingar i ögonen. coolt.
Mats är på utbildning hela kvällen o kommer väl seeent så jag kör sängbloggning som sagt.. så om det verkar som ett underligt slut så är det för att jaghar somnat på tangentbordet.
och där tog dagen slut..

gårdagens blogg blev aldrig publicerad så ni får den med dagens..

Idag torsdag.
Har jobbat på nya kontoret hela dagen idag, var förbi kupolen och hämtade en ny telefon och köpte lite detaljer till kontoret, Blev dessutom bjuden på lunch.. Färska musslor!!! mmm bland det godaste som finns faktiskt. Sen mer jobb och ett kundmöte. Fixade skrivaren och städade av allt också inför mitt första tillträde på kontoret imorgon,

Nu är det kustbevakarna och livräddarna på bondi som gäller från vågrät position .. Alla snyggingar på en o samma kvälll...

Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0