Fan va svårt det ska vara jämt

Att vara eller icke vara??
Blogga eller inte blogga?? vad tycker ni??

Frisk eller sjuk.. I mitt fall verkar det som att sjuk är det enda alternativet.
Och imorgon har vi fotografering med styrkorna på SF. Vi ska sminkas o donas i hopp om att vi ska kunna bli någotsånär representativa,.  För min del är det nog kört.. känner mig som ett ras.
Det enda braiga med att vara sjuk är att man kan springa runt i långisar och udda strumpor endast pgr av att jag inte orkar matcha strumpor nu.. skyller på att jag är för yrslig och febrig. hehe.


Naturligtvis får jag ju ställa in Gävlepartajet som skulle gå av stapeln imorgon också. Jävla skit.
Tro när jag ska kunna rida igen?? var i stallet i dag och gick ut på logen för att packa hö och det blev för kallt åt halsen,, jäklarns va det värkte ända ner i lungorna. Suck.. nog ingen ide att ge sig ut på hästryggen än iaf.
Idag så var jag in på stan och spenderade resten av min lön på apoteket och såg en karl som var så satans skitsnygg,,kul. ja både att få syn på en och att det faktist finns sånna fortfarande. Alltid nån tröst i bedrövelsen.

Nog med beklagande.. Lyssnar på mika för han kan det här med att pigga upp...




Eller ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0