Fredagen...

Idag har jag börjat dagen som vanligt med att vara sjuk.. snorig som fanken helt enkelt... Men jag har iaf varit till idkerberget för första gången i mitt liv. Spännande... Ok skulle välja mycket före det men OK om det är det som bjuds så ...
Nu har jag kommit hem kl är inte mer än 14 och solen skiner, JAG ska faktiskt ut och rida alldeles snart. Mats jobbar och Morfar o oliver ska snart styra  ner mot Forshaga.. Jag blir med andra ord gräsänka på em i dag. SKÖÖÖÖNT
Sen ska jag ut på After Work en sväng.. och därefter mat på Olearys med Lindas gäng. Gott.. Har precis varit i blge och käkat thai lunch fö. Dubbelgott.
Käkade med Chefen idag. Trevligt med lite ombyte.
Dessutom har jag kommit ihåg mina Penicilintabletter än så länge idag. Hoppas att jag kommer ihpå kvällen också. då är det full pott idag.
Jag har lite separationsångest över att Oliver ska vara borta en hel vecka.. Jobbigt.. men å andra sidan ska ju mats fara iväg några dagar också så jag blir Helt SOLO ett tag.. och det ska bli superskönt. Han fyller fö år nästa vecka när han är borta.
Grattis i förskott ifall jag glömmer det då..
Näe nu till Stallet för en underbar em i solen med min Kille.. buppeluppen..

Kram på er alla
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0