Fredagsblogg

Sitter o glor mig trött på tvn,, men har varit duktig idag och fått rätt mycket gjort. Åkte hem vid 1645 och drog direkt till stallet. Plockade fram några småhinder och hoppade runt i ridhuset en timme.. gick faktiskt riktigt bra.. Ska upp tidigt och göra samma sak igen imorgon bitti. Phu. Sen repris på sö em också tror jag. Tävling snart på Falu Ridklubb. Så nu är det väl mest hårdträning som gäller. Usch måste skärpa mig.. Sitter inte helt fel med träning för jonsson heller.. har fastnat på vågen nu. Men det kanske stannar till om man börjar träna regelbundet igen. Hoppas bara att det hjälper med många o långa promenader på golfbanorna i vår. Apropå golf så var jag iväg till Hofors i tisdags kväll och pangade lite med nya klubborna och insåg jävligt snart hur jobbigt det är att bara stå o slå. Armarna dog snart nog. Fast kul var det iaf.
Har bestämt oss för att åka tillbaka kanske nästa vecka o testa simulatorn.. det värsta är ju att man inte får så mycket motion mellan slagen. Börjar bli motionstorsk igen.
Fredag är ju som bekant bästa dagen på veckan för somliga.. men jag vidhåller lördag, för jag är mest bara trött o vill sova nu.
Mats åker iväg på kryssning den här helgen också så jag blir gräsänka, lö o sö. som tur är så får vi besök av Agnes o CO imorgon.. kanske vi kan sopa ihop nått käk så alla blir glada o nöjda. Jag ska ladda kaffebryggaren i rent självförsvar, så inte Hans blir så kinkig.
Ev ska jag o oliver åka upp till Leksand under helgen osså o göra ett ryck med flytten, vi ska vara på plats på nya kontoret from onsdag!!! Kul! ett tips är att kolla tidningen igen..
Var in där en snabbis idag och spanade in mitt nya skrivbord, hoppas bara att stolen kommer snart också. Men annars får jag stå och jobba ett tag eftersom jag kan trycka på en knapp så vips är det ståhöjd på bordet.
Skönt med lite omväxling., Nu börjar det snurra i huvve o jag ska ta mig i kragen och försöka iaf dra mig själv upp i sängen och inta fosterställning framför tvn. Måste bara tillägga att av någon anledning i världen som jag inte kan förstå så har jag börjat vakna av att jag sover på rygg med båda armarna ovanför huvudet.. inte skönt.. dom är ju helt borta.. fattar inte.. har altid sovit på sidan.
Godnatt alla bloggläsare.

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0