Lördagsbestyr

Snyta näsan..
Duscha sig varm
äta ipren
dricka cola
ta febern..
sova

det är vad jag har gjort idag
Ni då??

Har i princip varit ur sängen sammanlagt 7 minuter idag.. Mats och oliver tog en liten rundtur med bilen på fm och jag fick sova nån timme... drömde om att jag åkte tåg.. spännande.
Febern har gått ner till 38,5.. vilken tur.. känner verkligen hur mycket bättre jag har blivit.. Men jag är fortfarande lite upprörd över halsen som inte ger sig.. det är som att svälja en hovrasp typ. Det är inte så skönt.
Oliver kom upp o visade en stor snorkråka som han torkade av på mina servetter..han är så go den lille.. så pussade han mig på handen och vinkade o gick ner.. Åhhh vill bara mysa med skitungen.. Men det är väl inte nån jättebra ide,
Mats har varit underbar idag och inte gnällt en enda gång över att jag bara ligger.. Men han undrade om jag hade haft någon näradödenupplevelse.. och Jaaaa. min tågdröm var inte att leka med. Mycket yrande.
inatt när jag hade duschat så gick jag o lade mig med vått hår... Jiiiises vad snygg jag var imorse.. Hade kunnat skrämt bort en hel arme av det mesta faktiskt.. till o med hästen hade nog sprungit sin kos.
Nu ringde mam o pap. och var lite oroliga för sitt enda barn.. dom är bäst mina föräldrar.. Men jag överlever alldeles säkert. Men det är klart.. kul är det inte. Faaaan om jag inte är frisk på måndag säger jag bara..


kramar...A

Kommentarer
Postat av: Anna

Be din man bjuda på den där starka drycken han tyckte va så god förra fredagen.. Kanske gör den susen? ;-) Kram kram

2008-02-02 @ 17:32:50
URL: http://luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0