Onsdagskväll...

I min ensamhet har jag klarat av att åka till Citygross IGEN för att köpa hickory barbecuesås och ädelost.. till mina grillade kycklingvingar som jag gona till i massor med sås.. mums. Sen meckade jag till en svängom i ridhuset på min absolut galna häst som mest stod på bakbenen och protesterade över att han inte fick göra galoppombyten i varje steg typ.. Morsan blev arg och sa ifrån med piskan.. och då blev han sur och ställde sig upp på bakbenen.. Knasigt va.
Sen har tvättmaskinen gått non stop sen tisdag så jag har redigt mycket att vika (men inte ikväll) ..
För ikväll blir det premiärridning  i nya ridhuset på Sveden. Najs.. men antagligen är det lika mycket spring i benen på hästskrället ikväll så jag flyger all världens väg.
Mats är på väg under ganska tråkig omständigheter hem från Finland, då hans mamma har blivit riktigt dålig och antagligen inte finns med oss så länge till. Vi får väl se vad som händer under de närmsta dygnen.

oliver är hos mormor o morfar fortfarande och äter tabletter.. Han sa det när jag ringde igår o frågade vad han gjorde..
- Äter mormors tabletter..
- Jaha vad gör mormor då??
- Äter också mormors tabletter..
- Hrmmm ok
- Halstabletter Hahahahah säger skitungen då

Jätteroligt ! Men han vet ju iaf om att man inte får äta nått annat heller.. för då blir det uthuset som han säger.

Igår måste jag ha varit en av dom mest tankspridda brudarna på den här sidan norra halvklotet iaf.. Men jag hann iaf in på dalviks kvarn och köpa hösäckar till Buzz.. har nämligen tänkt göra det i en evighet.. Och då händer det omöjliga... MALIN som också håller ordning på hästen med jämna mellanrum hade också varit och handlat höpåsar.. för det var hennes tanke också i flera månader.. så gör vi äntligen det på samma jävla dag.. otroligt.. Dessutom så när jag var på väg  hem så glömde jag hämta upp smilla.. och  imorse glömde jag lämna henne.. snurrigt ...mmm.
Men nu valde vi att hänga kvar på mina påsar för dom är gröna.. Buzz standardfärg nämligen.. Låt mig förklara .. vi packar i hö i en säck eller egentligen så har alla ikea säckar , ni vet sånna blåa.. Men buzz har likadana fast gröna så man hittar dom mycket enklare när man ska leta efter dom i en hög på 4*8 =32 säckar.. Så det blir så mycket enklare...

Gissa vilka som är Buzz säckar...??
image220

Nu ska jag iaf åka hem snart.. tack o lov för jag är trött idag.. penicilinet och influensan har liksom tagit på jonsson.. eller anna skipper som jag är nu..

Kommentarer
Postat av: ylwa

Hej stumpan!
Kul att ni blivit redare!!!! Låter som mycket att göra under sommaren.
Puss o kram på alla hjärtans dag!
Ylwa

2008-02-14 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0