Som sagt inte så mycket blogg

Har ramlat in på jobbet efter min första kväll i celibat... Själv själv själv.. Härligt.. Smilla förståss höll mig sällis i sängen inatt.. mysan.. hon drömde nog nått för hon sparkades rätt mycket..
Tyvärr blev det inte tid för så mycket alls igår för jag kom hem sent efter jobbet,, var nämligen o provade ut min aldeles egna nya kontorsstol. En skööön jävel.
Sen åkte jag över till City Gross o handlade gotta som jag skulle laga till middag. Men när ja äntligen kom hem så blev det likfaörbaskat gårdagens kycklinggryta med sallad..  Blev naturligtvis fast hos Gunilla en timme också för att fixa till hennes dator som inte ville som hon. Ingen ridning heller för malin hade stalltjänsten igår så hon var ute och roade sig i skogen.
Men Jonsson somnade skööönt framför tvn på soffan o bara njöt..
Ikväll blir det ridning och städning hoppas jag.  Sätter inte några stora summor på det men det är planen iaf. Sen får jag laga till den där goda maten som jag köpte igår till min diet. Det blir nog kyckling igen iaf,, men nån god gukka på kokosmjölk o  grönsaker.. och Curry.. mmm

Nu ska jag sätta mig med telefonen i handen och ringa runt till lite intressenter.

Ha en lovley dag allihopa..

Anna

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjena Frun! Jisses vilket fint kort på dig! Tror aldrig jag sett dig så på mitt jobb,,, Undra varför???
Ska försöka ta mig till dig nån kväll med alla böcker som jag lånat... verkar vara miljaders mil emellan oss!
Må så gott! kram

2008-02-14 @ 10:41:54
URL: http://www.familjennorman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0