suck..

Det är fredagsnatt o klockan är sisådär midnatt..har precis kommit ut ur duchen där jag har spenderat sista halvtimmen.. med värmen på fullt.. För jag Fryyyyser,.
Nu är jag inlindad från topp till tå i handdukar fleece morris och två duntäcken.. åhhh.. men ändå så är det inte bra..
hur göra`?  Jag kan ju säga att jag inte mår så vidare värst.. och mats har väl mer eller mindre förbjudit träning i morgon. Jag vet inte.. jag är ju envis så jag åker säkert.. Men han säger nej.

Det gör ont överalt nu och jag skulle kunna göra nästa vad som helst för att bli lite ompysslad nu..
Men det lär ju inte heller hända för mats har somnat på golver framför tvn... NÅn annan frivillig`??

Ska väl försöka sova lite igen men jag har mest yrat hittils.. håhå

Krya på mig.. Ja tack ska ni ha

Kramar från en jävla sjukling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0