Vad göra...??

Idag har jag varit minst sagt rasslig.. har knaprat alldeles för mycket ipren för att hålla mig på fötter.. Har så sinnessjukt ont i halsen.. som att ha en liten fil på ett snöre och dra upp o ner..

Nu är det kvällsmys i fam Jonsson/Göransson.. Oliver och Mats är ute i traktorn och plogar snö.. och jag har varit o tittat till hästen. Han verkar inte jättedålig men jag vet inte säkert förrän jag är på träningen imorgon. Så jag får väl dopa mig med ipren och prova få se vem som mår sämst jag eller hästen.

Annars har dagen löpt på som sig bör en fredag.. Fick storfrämmande av JanBanan på kontoret, Han var sig lik. Vi disskuterade porrfilmer och annat intressant.. hehe
Sen var det full fart över skogen till skattemyndigheten i falun för en skattsedel som skulle in på dalarnas.. äntligen skulle ha gjorts för länge sen. Sen dagis o hem. Puss Ploppen o jag har mysit lite o lekt innan Mats kom hem o traktorn blev mer intressant för en två o halvt åring.
Nu är det snart dax att lägga den lille o börja med maten,, har två fläskfileer som jag inte vet vad jag ska göra av.. Kusinen gjorde nån variant med massor med grädde.. Mmm kanske blir nått sånt.
Jag återkommer med resultatet.
Fy fanken vad jag önskar att jag hade haft en bastu nu.. Det hade varit skönt för en sjukling.

Kramar..
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0