Experimentresultat..

LYCKAT!! grillad kyckling och sallad.. nygrillad och fräsch.. mmm..
Morgondagens experiment består av fläskkotletter i marinad.. hrmm få se vad det blir. Jag har rensat frysboxen lite och insett att vi har väl typ en halv gris att tillaga så jag har gjort fläskgryta idag som jag inte alls vet vad jag ska göra med nu.
Nån som är hungrig?? Jag är då så mätt så jag kolavippar snart. men det sjunker undan snabbt nu när det inte är så sårsmält mat.
I vanlig ordning så är den också påfylld med skaldjur efter kustbesök.. Byter gärna till mig mot älgkött nämligen. Så jag ska frossa i hel Krabba nån kväll här.. Mmmm.
På fredag blir det iaf Tacos i stora lass.. skiter man bara i brödet så blir det hur bra som helst. Hör ni det Fam Gräftewall.. Duger det med Tacos?? Funderar på om jag inte kan få iväg maken på krogen också. Hans.. Ladda för en utekväll.. så jag o Eva kan röja järnet på Lördag. Det är väl typ 25+ på Harrys på fredag så jag kommer ju tyvärr inte in  ;-)

Hann förbi City Gross på vägen hem idag. Totalt förvirrad hittade jag nog det jag skulle ha.. MEN inte nånting mer än så.. Trött Ja. Men nu måste jag åka till stallet o mysa lite med killen. suck sen blir det godnatt helt sluuut..


Imorgon bitti blir det falun city för jag ska till Frissan!!! skönt. Vi ska ju på sminkning o fotografering för jobbet den 5e februari. Och så ska jag förbi en viss bilaffär o låna finbil,., för min ska fixas lite.. Tack snälla Pierre,, du är en klippa.. Men det ska bli skönt att vara lite nyfixad till helgen också, inte bara bilen.
FÖrresten så fick jag inbjudan med middag o hotell att vara med o representera SF på mäklardagen i Gävle också den 5e... Dom ville ha min,,hrmmm hur stod det nu igen.. " att jag skulle gärna få bidra med min fantastiska närvaro i montern och att jag bidrar till att stärka varumärket med min närvaro" de ni!!

Stallet nästa.
Jääääsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0