Fyyy Faaaan

Ibland blir jag bara så trött.. det är just nu faktiskt.

Nåja hoppas kvällen blir lite bättre,, ska inte göra nått speciellt men är på riktigt skithumör nu och önskar att nånting kul kunde hända.. faaan.. Är lite lättretlig tror jag.. Kroppens balans är satt ur spel på nått sät..

Egentligen började dagen riktigt bra med sovmorgon, oliver sov o jag hade sent möte inbokat. så jag låg läääänge o väl o bara drömde mig bort i fantasin.. det var varmt, både i fantasin o verkligheten eftersom jag har sovit hela natten under två duntäcken,, det var kallt igår. det var säkert inte mer än 25 grader i rummet..

Men sen har det bara gått utför tror jag.. Så HJÄÄÄLP...

Ska fara ner till blge o gå på kupolen, behöver bara få strosa lite och titta på onödigheter. Kanske man hittar på nån kändis att snacka lite skit med eller hittar nått snyggt att matcha klänningen med imorgon när det blir stora björn.
Får väl lägga in nån bild här på mina inköp..

Hann faktiskt rida igår kväll.. UNDERBART.. blev helt slut och hästen blev svettig. Det är sån terapi att få skutta runt i ridhuset en timme själv, med sina tankar och spegeln.

Nu ska jag hoppa in i bilen och cruisa neråt..
Hej på ett tag.
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0