Musiknostalgi...

Sitter här och terapiar mig med musik.. har precis idag hört en låt på radion igen,, eftersom Lars hade den på hela dagen idag. Och den är sååå jävla bra.. tänk att man glömmer låtar hela tiden som faktiskt är så bra.. Nu ska jag göra i ordning en skiva att ha i finbilen imorgon så jag kan sjunga R&B hela vägen till Leksand.

Får lov att terapia mig för hästen är justerad i fossingen.. Kom till stallet glad i hågen o skulle få rida idag för det var så jävla länge sen nu och då rinner blodet ner efter benet för att han antagligen har stämplat sig själv med brodden i benet. Jaha så då var ju han varm hela vägen från knäet ner i hoven.. så det var ju bara att ställa in alltihopa. TYPISKT...
Om jag ska bli lite djup så här på kvällen så sitter jag också o undrar över livet.. på/av,, om och men och varför o kanske.. osv.. tänk om man visste.. eller iallafall kunde få veta.. allt. Skulle allt få plats? Eller har man liksom en limit för vad man kan kunna?? Hrmm fundera på det ni, så kan ni väl ge mig ett svar.
(lite ledsen för att Heath Ledger gick o dog) Han var bra.. Älskar 10 orsaker att hata dig.

Här är iallafall en så skön låt.. att deppa till eller bara blunda o njuta.. för det gör jag, drömmer mig bort till värme och hästhoppning. och en släng av golf också.

 


Kommentarer
Postat av: Thomas

10 orsaker att hata dig är en stor favorit här med.. och har du inte sett A Knight's tale, så rekommenderar jag den..

2008-01-24 @ 08:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0