Okej okej okej okokokokoko.. ja lite kanske..

Oj oj har ju inte bloggat som ni vet på en evighet,, det är ju så att det bygger ju på heela tiden med saker som måste skrivas ner..
Först o främst har vi varit sjuka.. oliver mest men Mats också.
oliver gick tillbaka till dagis idag onsdag första dagen.
Han började bli sjuk i fredags kväll... sen har det varit feber till och från tills igår. då var den borta
Har haft fullt upp på jobbet också.. det är såå kul.
I lördags var det partaj på Vikagården. det obligatoriska trettondagskalaset. Det är Tatter som har det.. Alla kommer dig o dricker o äter o sover kvar. Vi hade tänkt sova kvar, men var lite skeptiska för oliver. men han skulle ha sängen o allt med sig så han ville ju festa.. kusinerna var ju där också. Så han åt väl tyå två kilo ostkrokar o popcorn,, och sen somnade han i en av sängarna på vårat rum. Visst han sov väldigt oroligt så vi låg i omgångar med honom. Jag var spiknykter och tyckte väl ändå att det var helt ok.. Mats somnade dock med oliver så jag kunder partaja på från typ kl 02, så jag hann med en öl och en drink.. sen somnade jag också.
Det bästa med att vara nykter är ju ändå det här..  (film kommer)

Söndagen togs med ro.. Vi åkte hem vid lunch o myste.. och somnade kl 20 00... och sov till 0800 på måndagen
Häärligt
måndag hemma med sjuklingen,, eller han var feberfri då så vi åkte till stan och skulle käka lunch med Pappa.. men oliver somnade och hade inga tankar på nån lunch.
så jag tvättade och fejade rent hela bilen.. så jäkla skönt. nu är det klart för ett tag. Den såg ut som en soooptippp.
Jobbat tisdag och onsdag .. hur mycket som allra helst att göra. Sen blev det Bowling efter jobbet ,, Gissa om jag suuuger på bowling. Jepp riktigt illa. Jaja jag är ju bra på preciiiis allt annat så det får jag väl ta.
Nu ska jag packa väskan o dra till Västerås i tre dagar med jobbet på sk Kick OFFFF... oj va vi ska kicka..
Sen ska jag sova och sova o sova,, fy fanken va tröött jag är.

åhhh suck nu orkar jag inte nå mer.. det svider verkligen i ögonen.. määääjhhhhhh

Kommentarer
Postat av: ylwa

Var är filmen??

2008-01-12 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0