Ont i halsen??

Om jag känner efter som gör det nog lite ont på vänstra sidan faktiskt..
Men åter till verkligheten.. jag har varit o tittat till hästen på morgonen och han verkade må alldeles fin fint.. skuttade ut  i hagen i mörkret.. så det går nog att rida idag igen.
Hooppas hopppppass!!
Tänkte faktiskt uppdatera er med lite bilder från helgen nu när jag har fått tillbaka kamerorna..
Det är från fiskebäckskil, och nått myskort från i morse.. Och så är det chefen som har övningskört lite med min kamera för han har pajjat sin egen. Men man ser ju mer eller mindre mongo ut hela tiden på kort tycker jag.. Tro om man nånsin ska behöva ta mindre än 100 kort för att få ett bra..?
Stackars fotografen som ska fota oss för jobbet kommer gå bet..

Lilla Söta Melker Humpe Kleén

image180


Lillskiten

Kusinens hus i 8 etage

Utsikt från köket

mer utsikt

Kusin Helena med Kusin Niklas som fadder.
Humpe, Elis, Algot och Monica.

Lilla jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0