Yes nytt år,, ny skit..

Överlevde ännu en nyårsnatt, utan skandaler eller annat oväntat... Gäster hade vi, fam Jonsson fr vikagården och nån ohängd leksandsfan från båtklubben.. hua.
Oliver som vet hur en slipsten ska dras hade dagen till ära sin matchtröja från Färjestad. Men allt eftersom kvällen fortskred åkte kläderna av.. det var varmt inne som vanligt. kökstempen stod på 29 grader och oliver och jonatan (som är ett år äldre) rejsade runt i kalsongerna ända till kl 1,, då stoppade jag oliver i säng och han hann väl knappt lägga huvudet på kudden innan han var over and out.
Jag lade mig vid tre tiden, och mats o han leksingen lite senare.
Nu håller jag för ovanligehetens skull på att formatera om hårddisken i en av mina datorer.. kul.
och mats stirrar helt färdig på skärmen och försöker hålla sig vaken.
Men det är väl snart dax för sängen igen.
Hade vilat ut mig i morse,, gick upp 12 hehe.. kommer inte ens ihåg när jag låg så länge sist.. iallafall för att orka göra massa saker idag bla RIDA,, har ju ridit två dagar nu och tänkte klämma in tredje gången gillt.. men se det gick ju inte eftersom Buzzskrället hade plockat av ännu en sko.. så nu är det bara två kvar. Och det var lite väl vågat att gå ut i snön med bara två skor på så vi fick stanna inne. Igår var jag ju ute och hackade loss en sko..men den här lär jag ju inte hitta på under snön , jävla skit så nu blir det väl dåligt med ridning tills jag får tag på hovis..

Nyårslöften?? njaeee oftast inte faktiskt. men jag har gått in på superslanka bantningslinjen nu inför lite olika evenemang. Sallad, sallad och sallad är det som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0