Det var en gång...

Jag ska berätta en historia.  eller nja.. inte orkar ..

Är lite trött nu kl är typ halv fem., det är söndag och vi har hållit igång hela helgen.. ja o jobbat hela veckan förståss.

förra helgen gick åt till att bara vara, åkte lite båt, grillade och myste jag o sonen. Mats jobbade
Men i veckan kom min wedge tillbaka från lagning eftersom den hade slagits av. Tyvärr får jag nog lov att skicka in den igen eftersom dom har glömt att kapa den i rätt längd. Typiskt.
Så ingen golf på ett tag igen, men å andra sidan så är jag inte särskilt sugen heller. MEN jag är super sugen på mer hästhoppning. YES.. Har varit i rättvik idag o debuterat 120, mot alla mina principer. Hoppade till och med 130 på framhoppningen. Det gick super bra. Piece of Cake.
Så nu blir det fler vändor på 120 iaf.
I helgen som var så har vi åkt lite båt, och grillat, GI hitler är på semester.. Jävla skit.
Majsan är i sjön och fredrik har tagit in den till slussen. så igår åkte jag o Lars, Anna o Oliver med Buster in och tände grillen i slussen,. sen tog vi middagen i salongen på slussis II. Tyvärr spöregnade det när vi åkte hem så vi såg nog rätt roliga ut under filtar och solbrillor i mörkret när vi åkte hem.
Nu är det iaf sö kväll o jag ska vänta in mats o sen få en kväll själv med bilen., måste göra ett ryck så den slipper se ut som en soptipp. har ju faktiskt gått 1400 mil nu.

Mys helg.. med mammas kille

Kommentarer
Postat av: Linda

Men herregud vilka höjder ni börjar nå du och BUzz....inte illa för en travare:-) kul!!!

2008-07-06 @ 22:10:11
Postat av: Anna

Va fina bilder! :-)

2008-07-06 @ 22:19:39
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0