En bra dag trots allt..

Alla onda ting kommer i tre,, och nu kom det tredje efter osthyvel o ryggskott..
Hoppträning idag. KUL som fanken, lugnet, fin bana och allt.. men vaaarmt.
Som tur är så envisas jag att rida i långärmat även om det är varmare än nödvändigt men nu blev det så att jag gjorde en dubbelsaltomotal över ett hinder o landade snyggt o prydligt i gruset. Mjukt faktiskt.. men med kortärmat kan man snabbt bli lite trasig på armarna om man dyker för hårt. Men  hur som så är nummer tre avklarat nu.

En mycket trevlig dag i övrigt.

Eftersom jag inte hittat det jag ville i garderoben så tog jag en sväng in på Next Company i leksand o hittade naturligtvis massor med trevliga klädtrasor.. jag som inte ens tycker om att shoppa. Men det fick bli en mycket trevlig top för fredagen.. hoppsan ..

I morgon hoppas jag att vi hinner iväg en sväng till valbo faktiskt.. måste klämma på lite hästgrejjer.. Abstinens

Nåväl har tvättat av EJA idag efter att jag stog parkerad i solen på torget i rättvik o konstaterade att hon var mer brun är svart. Men det har iaf blivit 1800 mil nu så lite skitig ska den väl vara.

Så nu får jag sova ÄÄÄnnnntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0