En heeeelt vanlig helg...

1 Fest..
fredag kväll var avsatt för fest.. och som vanligt drog alltong ut på tiden och champagnen blev blott ett glas o två jordgubbar.. ner till bamken iaf för middag.. ok gott men inte överväldigande på något sätt.
sen vidare till slussen för en quick drick bakpå majsan. vidare till stan och harrys,, och där var det PRE Pride.. kul..
men vi låssades som om det var det iaf innan vi intog Mc D på nattkröken och beställde mat för 506 kr till fyra personer..
allting *4 köpte vi nog.
började med glassen i taxin ner till båten.. sen när vi dukade upp allting på majsan så hade vi inte en jävla strips så långt ögat nådde..
A jonsson rycker upp mobilen och ringcer Mc D,,
-vart är mina strips??
- ehhh hrmm hur löser vi det här??
- inte mitt problem.. DITT!!
- kom in i morgon på unch??
-OK
Så det blev em 250 kr lunch på McD också.

2 . lördag blev en laidback dag när jag o pappa skruvade ihop grillen, och jag o fredrik lövade båtarna för bröllopskörningar.
sen blev det ett dressyrpass för Hellen, som faktiskt kunde se en strimma hopp i förtvivelsen,, inför fälttävlan i helgen.

3 Tävling i avesta. 110 0 120 cm över havet.. hrmmm
gick skitbra ända till jag insåg att mitt finger såg lite snett ut.. alltså ett lillfinger stod ut från handen istället för längs med resten av fingranrna.. Aj ur led..
fick skjuts till akuten i avesta, bedövade och drog rätt.. Åkte tillbaka till tävlingarna med löfte om att komma in o röntga innan jag åkte hem.
hoppade 120 gick bra.. kom inte ända imål men ändå inga mer personskador.
in på röntgen i avesta..Leden krossad.. typiskt.
så nu är golfäsäsongen så gott som slut och operation återstår.

   

Nu jobb efter en helt vanlig helg..
Kram.
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0