Nedräkning

Inför fredagen har börjat... champagnen på kylning ( tack th) alldeles för mycket kläder inhandlat.. suck det var rea.
två bhar.. kan inte bestämma mig vilken det lir bara. Lösnaglar, hårfärg i och nylonstrumpor.. Men vilka skor?? suck igen.
det lutar åt pumps.. men det beror helt på hur snyggt det blir med nylonstrumpor och hur snett jag ser när vi väl kommer till det...Nåväl senare problem.
Pappa ringde idag och sa att dom inte kunde komma upp förrän på lördag morgon och hjärtat stannade nästan... neeeej det går bara inte.. planeringen för den här kvällen har ju varit en heeel evighet. Men dom ändrade sig igen och kommer o hämtar oliver på dagis imorgon så jag åker direkt till stan efter jobbet och börjar med att ta det lugnt över en flaska champis. Mmm Lääängtar.
Just nu är allt bara snurrigt och vi får se om jag kan knyta ihop säcken innan jag somnar stående.

om 10 min får jag iaf hoppa in i duschen o skölja ur färgen.
Har dessutom lyckats spåra ett träns som jag har sett och bara måste ha som tävlingsträns, men det var slut öööverallt.. men jag hittade ett tillslut på citygross i sundsvall somnu är på väg på lastbil till falun sä jag kan lösa ut det där.. Skam den som ger sig.





Nu ska jag försöka få till packningen till morgondagen och se till så mormor o morfar inte hamnar i en svinstia när dom kommer hit... det kan ta ett tag innan det är avklarat vill jag lova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0