phu...

Då har man varit o ridit då igen..

Tränade dressyr idag eftersom det blir ännu ett dressyrprogram att lära in till nästa tävling i enköping..
hoppas att det regnar då. För det är så härligt.
Att sova i hästtransporten med regn utanför och jag o malin och en bag in box och några stearinljus inne måste ju vara lite av ett himmelrike.,. konstigt va!?! Men idag när jag var i stallet efter att jag ridit klart och hästarna fått mat o stod o mumsade så började det regna utanför och det smattrade så härligt.. nystädat stall, hästmums och regn. Ville verkligen inte åka hem!!
Glömde faktiskt att berätta att efter att jag o olli städat stallet så tog vi "busterbåten" och drog på in mot slussen o käkade glass i stora lass.. så väntade vi in slussbruden som kom in och pussade lite på pappssen..

http://www.dalademokraten.se/Nyheter/Falun/Pa-lunchkryssning-med-Slussbruden/

dessutom så när vi skulle ta buster o åka hem igen så satt det två killar på en upp o ner vänd segelbåt som hade vält o kört på grund med seglet så vi gjorde en insats o bogserade av dom av botten så dom kunde komma på rätt köl igen.. ehe...

sen studsade vi hemåt  i regnet på vågorna.

tänkte spela lite Duffy för er igen.. samtidigt som jag funderar på om det faktiskt är så att gräset är grönare på andra sidan..


eller är det ok att bara tänja lite på gränserna.. så länge man inte kliver över ??



Nu är det iaf dags för samkväm.. har ju fin fint besök av maken ikväll.
Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0