Torsdag och bolibompa...

Urinvägsinfektion, noll kronor på kontot.. regn och ont i magen.. kul dag.

Oliver tittar på emil och äter blodpudding. Jag väntar mest på att får gå o sova. så den här dagen tar slut nån gång.
Var så effektiv igår kväll så idag ska jag bara ligga framför tvn och glo.
Mats är på samma bra humör som mig idag så egentlien skulle vi bara ligga o glo ihop o trösta varandra. men det går ju inte. Han ska ut på kryssning. Det ska fö jag o oliver också imorgon.

Nästa vecka den 25 kommer mormor o morfar upp o är barnvakt på fredagen när jag o malin ska ut o svina.!!
Först blir det banken och sen harrys.. sen hem o sova.
Sen åker nog vi allihopa på kryssning också på lördagen. Mormor o Morfar har aldrig kryssat förut. Sen ska jag lura med dom till Avesta o kika på hästhoppning. Det har dom inte varit med på sen jag hoppade ponny för typ tusen år sen. Ska bli kul att ha lite supporters med. Sen hänger väl oliver med till karlstad en vecka. så får vi se hur och när han kommer hem.
ok nu har det gått 6 minuter till av den här blääääkvällen.
egentligen skulle man väl ha gjort nått.. men näää orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0