okej okej okej Åååååkeeejjjjjj...

Jag är här... och ja jag lever. Om än knappt.

summa summarum är sedan midsommar har det ju hänt massor... jo faktiskt.
Oliver har ju varit borta på semester med smilla hos mormor o morfar. Han kom hem med mig på söndagen efter midsommar.

men veckan innan blev ju fylld av ridning och golf som jag utlovade. Och därigenom lite mindre bloggande.
Det börjarde med golftävling hela måndagen, den vann jag.. Ha ha jag o 16 karlar... 3 priser, Och jonsson tog hem 2 av dom.
sen jobbade jag tisdag-torsdag med div kvällsaktiviteter.. (mats var hemma nån kväll..)
fredag var golf igen.. Midsommargolf i Gagnef. Kul kul.. det var scramble med 18 lag. Så var det vissa aktiviteter efter banan., bla skulle man slå ut med boxhandskar på. Bara använda drivern på ett par 3 hål. slå bakvänt osv.
Men vi skrapade ihop lite poäng o kom så småningom femma. med Fiina priser.
Sen var det ju bara midsommmar som gällde..
Hem o duscha, sprätta en öl!! MMmmmmm den var sååå god.
Mats kom så småningom hem han också efter dagens turer med slussis.. Och vi tog oss i lillbåten hem till Håkan Söderlund i Dalvik för käk o dricka. Trevligt trevligt.
Efter ett tag så kom även Anna och anslöt från Borlänge och öppnade nått drickbart..
Vi höll ut till framåt 23 tror jag innan vi tog oss vidare hemåt för dans på bryggan.. Och så fick mats äntligen också ta nått gott att dricka.
Mycket rockande och drickande, framför allt hemma i köket.. ehhh?? men även en svängom uppe i bygdegården där C.C Riders spelade. Tyvärr hann vi bara med typ 4 låtar innan det var slut.
Men vi letade på en cykel istället och trampade,. nåväl anna trampade och jag åkte på paket hållaren upp till själva vika. Och där hände det väl inte så jättemycket kl 3 så jag tog helt enkelt det snabba beslutet att bjuda Malin på Champagne på terassen.. (eller balkongen) men det låter bättre med terassen.
Mycket myggor var det.. suck så vi pedalade hem oss igen och anslöt till festen ett tag.
Men sen!"!!! så skulle hästarna släppas ut.. Så vi (eller Mats som var körbar) tog oss över sjön i båten och spatserade genom vika strand och matade några något nyvakna hästar.. men dom blev så glada när dom fick komma ut i morgonsolen.. (alla kom visst inte i rätt hage.) men men...

här är det ni vill se men vi inte vill visa..
filmer och kort.



KLICKA FÖR STÖRRE BILDER!!!
 


Sen överdoserade jag jordgubbar och after eight.. Mumma... nam nam nam


Torsång med pizza o en öl kan man se på blicken.. tur man är älskad ändå...hehe


Hos mormor o morfar i kuvösen,, fotat by Oliver..




Nya sadeln och hela gänget på g ut..


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag säger då det.. Stanna inte musiken!!

2008-06-25 @ 22:18:50
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0