dagar hit o dagar dit..

Måndag idag=jobb..
Igår så åkte vi sju som bekant hem från stockholm,, kom hem och käkade middag hos lillis o ferran,.mmm
sen hem o packade upp och i allt..
Tvätta, städa och sova,, har sovit som en jävla stock i natt o hade utan problem kunnat sova heeela dagen idag.
Men upp o hoppa, dagis, jobb, stall etc,, det gamla vanliga.
kom hem i tid idag efter ett kundmöte på em och åkte till dagis för att hämta hem en precis hur skitig, blöt och bajsig son som allra helst. Det var lixom duschen som gällde, la alla kläder i en säck o packade in i tvättmaskinen allra kvickast vid hemkomst.
I allafall så har Olli haft fotografrering på dagis idag och hade tagit med sina fiiiinaste kläder,. hade köpt en tröja i stockholm som present. Så vi får väl se resultatet snart.
Direkt efter dagis åkte vi iväg och lämnade iväg min hoppsadel till en tjej som skulle prova den på sin häst! Hoppas hoppas hoppas att den passar så att hon vill köpa den av mig. Det ingår i min byta sadelplan. Jag önskar mig nämligen en ny sadel i födelsedagspresent av den som önskar köpa en sån till mig.. Blink blink..
Har forskat och forskat var jag skulle kunna köpa en sådan här sadel så billigt som möjligt och hittat nu på ett ställe på nätet där dom har 15% rabatt hela mars. så vi får se,, det är dyrt men vore så bra med en riktigt bra sadel. Sen har jag o Olli varit och tittat på o köpt en storkillesäng. sån som man får plats med alla leksakerna i. För just nu får inte oliver plats bland alla leksaker, böcker och gosedjur. Så nu har vil inhandlat en halvhög loftsäng med skrivbord och bokhylla. så kan man bygga koja under också. Perfekt. Nu ska jag bara måla den vit också.
Nu stall och sen middag..
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0