Hej igen..

Onsdag idag och dåligt med uppdateringar. Skulle faktiskt till igår men somnade som vanligt med datorn i knä.

Nåväl om vi börjar med lördag så åkte ju oliver till karlstad och jag och Mats åkte till Folke o Gunilla o käkade mat, och drack gott och spelade kort. när klockan blev lite senare så kom sakta men säkert ett behov av godis krypande. Så vi tvingade helt enkelt Mats att ringa o jaga tag i en koppartaxichaufför som fick åka till statoil och handla smågodis och köra hem till oss.. Så sugna var vi. (jag o gunilla)  Mats o Folke idiotförklarade oss och tyckte vi kunde gå o lägga oss.. men!! vem åt mest godis när det verkligen kom till kritan. ??? jo Folke o Mats NATURLIGTVIS. 500 spänn för smågodis vart det iaf. Herre jösses.
image242


Söndag sen.. Malin o jag hade bestämt träff i stallet kl 1200 för att vi skulle fika, putsa och städa bland våra grejjer. Ock det blev helt enkelt som så att jag sov över, vaknade med ett ryck kl 1210 i gäststugan och jagade upp smilla som också fortfarande sov. Så här länge har jag inte sovit sen jag fick barn.. de ni.
Mats hade åkt på Högmässa!!! jo det är sant.
Så jag jäktade hem o bytte om o packade fika o drog till stallet. så 1245 slog vi oss ner i solen och började göra Ingenting!!
inte en pinal blev putsad. och vi kom försent ner till ridhuset dessutom. Men vi löshoppade iaf Buzz och han var så duktig, hoppade över mig nästan. och sen gick vi trötta upp och parkerade undan allt som vi hade dragit fram utan att få nånting gjort och åkte hem.


Frusen som en isbit bestämde vi oss istället för att åka in till stan och lyxa lite. så vi hoppade in i varsit solarium och sedan ner i bubbelpoolen för att tina ordentligt. 
  



Sen åkte vi till den blåa affären för att klämma lite på hästgrejjerna och handlade lite goda ostar och kycklingvingar till filmen. sen dog vi i soffan framför Pirates of the Caribbean nr 3 typ. Godnatt..

Måndag blev en jobbig dag på många sätt.. åkte mest runt planlöst i bilen o hälsade på nån gammal vän här o där. Sen drog vi i oss resterna från söndagen o tittade klart på filmen.

Tisdag,, åter till verkligheten.
Sadeln blev inte såld - Typiskt.. ledsamt o så.
Men vi var ute o åt med koppartaxis chefer på Två rum o kök.. Löjrom. Kalventrecote´och Chokladbakelse!! mmmm
Så nu blir det svältkur resten av veckan..
Mats håller på att packa ihop sitt kontor med blandade känslor efter typ 15 år där. så det är lite sorg i luften.. Men vafan jag blir gräsänka to-sön, så jag får väl försöka göra nått kul för att piffa upp tillvaron! Några förslag?? NÅgon??
Hästhoppning på lördag iaf. Kul

Slut för idag.

Kommentarer
Postat av: eLiiN

Tjenare Anna!
Hittade hit efter lite villovägar.. Eller något.. =)
JÄKLARNS vad han hoppar! Duktig han är... =)

Kram!

2008-03-27 @ 22:11:46
URL: http://eliintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0